Rasmus Johansson

Alla inlägg under september 2010

Av Ramus Johansson - 12 september 2010 01:16

En härlig Lördag hos mig...


Nu är helgen i full gång och lördagen är snart slut. Idag har det vart lite kalas hoss mig för min lilla kusin fyllde hela fyra år nu. Det är inte klokt vad tiden går fort..


Tragiskt:

Om nån dag är det måndag igen och jag kommer säkert mötas i skolan av pressen som vill ha information om olyckan på spåret som båda tjejerna från Nösnäsgymnasiet, Rebecka och Mona-Lisa omkom i.


 


Hoppas ni alla har det bäst och var rädda om er!


Kram/Rasmus =)

Av Ramus Johansson - 11 september 2010 01:00


Tjabba, Tjena, Hallå!!


Nu är jag klar med 5 nyskrivna låtar som kommer framföras av två utvalda Idolfinalister. Låttitlarna och innehållet är ännu hemlig-stämplat p.g.a våra särskilda Copyright-villkor på WFM.


Jag kan iaf meddela att två av låtarna är på Engelska och tre på Svenska. Fast en är baserad på jul-tema så den är nog inte så lämlig under denna säsongen. Vi ska aldeles strax dra igång en tävlig på Wonderful Music där du som deltagare skriver en egen låt på engelska eller svenska med musik till. Du skickar in låten till vår musikjurry då vi sitter gemensamt ner på redaktionen och lyssnar igenom de 10 bästa innan vi väljer ut vinnarlåten. Det bästa är att du redan nu planerar ditt tävlingsupplägg.


Lycka till !!

Av Ramus Johansson - 11 september 2010 00:51

Hej!


Hoppas ni har det lika bra som jag! Nu är det mycket på gång. Mitt turnéschema för September månad är ute nu och jag är laddad för höstterminen i musikväg. Denna månaden är det ganska lugnt eftersom det är Idolperiod.


Nu gäller det mer att vi gemensamt på WFM väljer ut 3 artister som ska få börja jobba med oss och repa sin egen musik.. jaja på vårat initiativ, men det ska bli spännande och se vem den stora vinnaren blir iår. Idoljurryn med Andreas, Laila och Anders är laddade som varje år och är noga med sina val.

 

Av Ramus Johansson - 11 september 2010 00:46

Turné Schema för September:


Rasmus Johansson


  • Göteborgs Arena - Sångdireskeör
  • Stockholm Globen - Idol finalen
  • Malmö Musik stadion - Sångledare med Svenska artister
  • Autografskrivning på Ullevi
  • Musiktävling TV4 - Körslaget
  • Danmarksturné med unga artister inkl TV4 & SR-Radio

    Mer information på Wonderful Music,s hemsida
Av Ramus Johansson - 11 september 2010 00:27

Hej allihoppa!!


Nu har Idol 2010 dragit igång på

allvar och de artisterna som gått vidare är starkt spända nu som jag fått uppfattning om när ja träffa dom i för en vecka sedan.  


http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol


 

Presentation

Rasmus Johansson
18 år
Svensk sångare

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards